Redactie 112 0 reactie(s) vr 20 november 2015, 21:06

Groot alarm door stof op kachel

Laatste update: 1 jaar geleden

ARNHEM – Vrijdagavond 20 november kwam er bij de Arnhemse brandweer een melding binnen van een brand aan de Apeldoornseweg in Arnhem

De brand zou zijn ontstaan na het aansteken van de kachel. Bij aankomst bleek dat de kamer inderdaad onder de rook stond, echter de oorzaak was geen schoorsteenbrand. De bewoner had de gevelkachel voor het eerst na de warme zomer aangestoken. Vermoedelijk was er in de zomer het een en ander aan rotzooi en stof in de kachel terecht gekomen. 

Dit was gaan smeulen toen de kachel aangestoken werd. De brandweer heeft de kachel aan de bovenkant schoongemaakt en de kamer geventileerd.

Deel dit artikel

Reacties

Reageren op dit artikel is niet meer mogelijk

Ook interessant

Weersverwachting Arnhem

Volg ons

Volg ons

Copyright © 112Arnhem
!

Ads

Advertenties worden geblokkeerd

Oeps! Onze advertenties worden geblokkeerd. Dit vinden wij jammer, want dankzij de advertenties is deze website gratis toegankelijk.

Steun ons alsjeblieft door deze Adblock-extensies of -software uit te schakelen.

Liever geen cookies voor gepersonaliseerde advertenties? Ga naar onze Privacy pagina en pas je keuze aan.